Kurasa tidak perlu aku ceritakan tentang nama dan asalku, serta tempat dan alamatku sekarang. Usiaku sekarang sudah mendekati empat puluh tahun, kalau dipikir-pikir seharusnya aku sudah punya anak, karena aku sudah menikah hampir lima belas tahun lamanya. Walaupun aku tidak begitu ganteng, aku cukup beruntung...

Namaku andy 27 tahun. baru 1 minggu yang lalu aku melakukan ini.waktu itu malam minggu, suasana cerah-cerah saja. entah kenapa aku pengen keluar waktu itu. cerita ini aku kirimkan kepada ceritaseks15 agar ceritaku ini dapat dimuat. Begini ceritanya. segera aku bergegas menuju kota dengan kendaraanku. waktu itu aku...

Nama Gw dian, gw mahasiswi ekonomi Universitas Pajajaran. Semenjak dua tahun yang lalu, saat diterima kuliah di Universitas Pajajaran, Gw tinggal di Bandung. Gw berasal dari Sukabumi, ayah gw berasal dari Bandung, sedangkan ibu gw asli Sukabumi. Mereka tinggal di Sukabumi. Cerita Sex Sedarah ini...

Maria berpaling dan mendapati pemandunya, Pak Mat telah melondehkan kain sarongnya. Batang Pak Mat yang hitam, panjang dan lebar itu semakin menegang. Maria berdiri terpaku di tengah kebun yang terpencil itu. Mereka tersembunyi daripada sesiapa jua, tempat yang Maria datang untuk berjauhan dari orang lain....

Hai, nama aku salim. Aku ni keje sebagai driver kat sebuah syarikat pengangkutan di sebuah negeri P. Kisah ni berlaku waktu aku mula2 masuk keje kat tempat aku keje sekarang ni. Kat tempat keje aku ni adalah 4 orang pekerja wanita, yang lain semua lelaki....

Peristiwa ni berlaku baru baru ni aje masa aku tengah belajar Form 6 di sebuah negeri di Semenanjung Malaysia. Aku harap cerita aku dapat le menghiburkan korang semua. Cikgu Syiken ni ajar BM di kelas aku. Aku memang tak tahan ngan body dia. Tetek selambak...

Aku mempunyai isteri yang cantik dan seksi bermumur 27 tahun bernama Asmidar. Rumahtangga kami bahagia walaupun kami tidak mempunyai cahaya mata sesudah 9 tahun berkahwin. Isteriku mempunyai paras cantik, berkulit putih kuning, tinggi 5'7", body 36-28-36 dan berambut hitam panjang. Payu dara bersaiz D dan...

Aku Azeera seorang gadis yang berasal dari utara. Aku baru berusia 23 tahun. Figure aku 34-24-35.. kira memang bole menarik perhatian orang lah!!!! Apa yang aku nak citer kan di sini adalah sebuah kenangan manis yang tak dapat aku lupakan sampai sekarang ni...